неділю, 19 листопада 2017 р.

Технологія рівневої диференціації

         За допомогою вживання технології рівневої диференціації у навчанні на уроках фізкультури можна укріпити здоров'я і розвивати рухову активність учнів. Основнірезультати занять – профілактиказахворюваності у дітей, а такожпідвищенняінтересу до занять фізичнимивправами, можливість кожному реалізуватися, досягатиуспіху. Даний вид технологіїможе бути застосований по наступнихнапрямах:
·         завдання з врахуваннямрівняпідготовки, розвитку, особливостімислення і пізнавальногоінтересу до предмету;
·         облік не лишедосягнутого результату, але і динамікизмінфізичноїпідготовленостіучня;
·         розподілучнів на медичнігрупи з врахуванням стану здоров'я;
·         окремізавдання для учнівспеціальноїмедичноїгрупи;
·         для учнів, звільненихвід занять за станом здоров'я, розроблені і затверджені теми рефератів;
·         залученняучнів на додатковізаняттярізними видами спорту і внутрішньошкільнізмагання;
·         участь обдарованихучніввзмаганняхрізнихрівнів.
         Диференціація навчання (диференційований підхід у навчанні) – це створення всіляких умов навчання для різних шкіл, класів, груп з метою обліку особливостей їх контингенту за допомогою вживання комплексу методичних, педагогічних, психолого-педагогічних і організаційно-управлінських заходів, що забезпечують навчання в гомогенних групах.
         По характернихіндивідуально-психологічнихособливостяхдітей, складовимосновиформуваннягомогеннихгруп, розрізняютьдиференціацію:
·         по віковому складу (шкільнікласи, віковіпаралелі, різновіковігрупи);
·         по статевому признаку (чоловічі, жіночі, змішанікласи, команди, школи).
·         по областіінтересів (гуманітарні, фізико-математичні, хімічні для біологохімічні і іншігрупи, напрями, відділенняшколи).
·         по рівнюрозумовогорозвитку (рівнюдосягнень).
·         по особово-психологічнихтипах (типовімислення, характеру, темпераменту і ін.)
·         по рівнюздоров'я (фізкультурнігрупи, групиослабленогозору, слуху, лікарнянікласи)
·         Якщокожномуучневівідводити час, відповідниййогоособистимздібностям і можливостям, то можназабезпечитигарантованезасвоєння базисного ядра шкільноїпрограми.


Немає коментарів:

Дописати коментар