неділю, 19 листопада 2017 р.

Ігрові технології

Ігрові технології
         Практика показує,вживання ігровихтехнологій з врахуваннямвіковихособливостей не втрачаєактуальності. Кожному вікувідповідаєсвійнабірігор, хочабувають і виключення. Ігроватехнологія є унікальною формою вчення, яка дозволяєзробитизвичайний урок цікавим і увлекательним.
         Ігровадіяльність на уроках фізичноїкультуризаймаєважливемісце в освітньомупроцесі. Цінністьігровоїдіяльностіполягає в тому, що вона враховуєпедагогічну для психологотипу природу дитяти, відповідаєйого потребам і інтересам. Граформуєтиповінавикисоціальноїповедінки, специфічнісистемицінностей, орієнтацію на групові і індивідуальнідії, розвиваєстереотипиповедінки в людських общностях.
         Ігровадіяльність на уроках в школідаєможливістьпідвищити в учнівінтерес до учбових занять. Дозволяєзасвоїтибільшукількістьінформації, заснованої на прикладах конкретноїдіяльності, щомоделюється в грі, допомагаєдітям в процесігринавчитисяприймативідповідальнірішення в складнихситуаціях.
         Використанняігрових форм занять веде до підвищеннятворчогопотенціалуучнів і до глибшого, осмисленого і швидкогоосвоєнняматеріалу. Ігровіформироботи в учбовомупроцесіможуть нести ряд функцій:навчальна;виховна;коректувально-розвивальна;психотехнічна;комунікативна;розважальна;релаксаційна.
         Прискорення темпу сучасногожиття ставить завданняактивнішевикористовуватигру для вихованняпідростаючогопокоління. Зараз зрозуміло, щоігринеобхідні для забезпеченнягармонійногопоєднаннярозумових, фізичних і емоційнихнавантажень, загальногокомфортного стану.
         Особливу увагу слід приділяти рухливим іграм в початковій і середній ланці, оскільки в цьому віці закладаються основи ігрової діяльності, направлені на вдосконалення ігрових умінь і технико-тактічніх взаємодій, необхідних при подальшому вивченні і опануванні спортивних ігор. І, звичайно, рухливіігри, це прекрасна база по розвиткуруховихздібностей і умінь.
         У модулі програми «Легка атлетика» використовуються рухливі ігри, направлені на закріплення і вдосконалення навиків бігу, стрибків і метань, на розвиток швидкісних, швидкісно-силових здібностей, здібностей орієнтування в просторі і тому подібне
         У модуліпрограми «Спортивніігри» - ігри і естафети на опанування тактико-технічнихнавиківспортивнихігор, щовивчаються. У модулі «Гімнастика» - рухливіігри з елементамиєдиноборств.
         Через особливостідітей не всякугруможнавикористовувати, необхідновраховуватирівеньтрудностігри і складністьїї у взаємодіїгравців. Гра буде цікава, якщо доступна і зрозуміла. Для цьогоможнавикористовуватирізніваріантиоднієїгри, якіпередбачаютьзбереженняїї правил і уміньдітей з врахуваннямїхвіку і індивідуальнихособливостей.
         Для того, щобгра приносила користь, необхіднопродумуватиїї до дрібниць. Строго дотримувати правила гри, технікубезпеки, як для тих, щограють, так і для спостерігають за грою. Ігри з дидактичною спрямованістюучатьдітейоб'єднуватирухи і отримані на заняттях і в повсякденномужиттізнання, факти, систематизуючиїх в єдинеціліснеуявлення про навколишнюдійсність.
         Вимоги до відборуігорнаступні:
·         граповинна даватиновіпоняття;
·         у гріповиннірозвиватисяздібності правильно оцінюватипросторові і тимчасовістосунки, швидкореагувати на часто змінну обстановку;
·         дидактичний і руховийвмістгри повинен відповідатиособливостямпрограмногоматеріалу;
·         міраскладностігриповиннавідповідатизасвоєнимумінням і навичкам.
Приорганізації і проведеннігринеобхіднодотримуватисянаступних правил:
·         простота і доступність правил;
·         кожне дитя має бути активнимучасникомгри;
·         виключитищонайменшуможливістьризику, загрозиздоров'юдітей;
·         безпекавикористовуваногоінвентаря;
·         гра не повинна принижуватигідності тих, щограють.


Немає коментарів:

Дописати коментар