четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 9, 10

     Ось ми майже й завершили роботу в проекті "Відкритий світ". Дев'ятий модуль допоміг мені зрозуміти яким чином  учні можуть розкрити свої можливості та здібності у навчанні та дізнався нове про диференційоване навчання. Визначився з чьотирма напрямками диференційованого навчання :
-зміст;
- процес;
- результат;
- навчальне середовище.
 Також я для себе відмітив, що багато інформації про те, як працювати з обдарованими учнями і майже нема для проблемних дітей.
      Для мене з'явилося нове слово - "фасилітація" (допомога). Я зрозумів свою роль в цьому проекті та усвідомлюю наскільки важлива увага та допомога вчителя в пізнанні  матеріалу.




Немає коментарів:

Дописати коментар