четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 7,8

       Продовжується наше навчання. Так багато інформації і все потрібно запам'ятати. Сьогодні я доробив учнівську презентацію та інші учнівські приклади. Їх створення допомогли мені уточнити очікування від вивчення теми. Ставши на місці учня я відчув деякі проблеми, тепер я можу зрозуміти що і учням буває важко під час навчання. Я виставив усі документи на google диску для спільної роботи.
       Що до оцінювання я дізнався багато нового я зрозумів наскільки важливо ознайомлювати учнів з критеріями оцінювання перед початком роботи. Новим для мене стало створення опитувальника, я вважаю це дуже корисним і цікавим. Час занять пройшов досить швидко для себе я дізнався багато нового та корисного.                                              


Немає коментарів:

Дописати коментар